Specjalista ds. promocji
Ogłoszenie o pracę na stanowisko specjalisty ds. promocji (2 etaty)
Termin zatrudnienia (1 etat): od 22.06.2021
Termin zatrudnienia (1 etat): od 30.06.2021
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Wynagrodzenie: do 5.215,00 zł brutto (w tym dodatek za wysługę lat).
Miejsce pracy: Instytut Dziedzictwa Solidarności w Gdańsku
Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku:
- nagrywanie i montaż wypowiedzi świadków historii, uczestników spotkań, wydarzeń organizowanych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności,
- realizacja projektów, m.in. z wykorzystaniem nagrywanych wypowiedzi,
- współpraca ze szkołami, instytucjami państwowymi i samorządowymi, organizacjami społecznymi,
- planowanie, opracowywanie i realizacja działań o charakterze marketingowym,
- działania promocyjne, w tym w mediach społecznościowych, przygotowywanie podstawowych grafik,
- działania informacyjne i kontakt z mediami,
- prowadzenie strony www i relacjonowanie aktywności Instytut Dziedzictwa Solidarności
- uczestnictwo i udzielanie pomocy w pracach związanych z działalnością Instytutu Dziedzictwa Solidarności (debaty, gry miejskie, konferencje naukowe i popularnonaukowe, konkursy pokazy filmów, promocje książek, szkolenia, warsztaty, wizyty studyjne krajowe i zagraniczne, wystawy i inne),
- przygotowanie, przewożenie i obsługa sprzętu technicznego dla potrzeb organizacji wydarzeń, koncertów, wykładów, wystaw itd. (sprzęt audio / video, projektory, nagłośnienie, oświetlenie, sprzęt wystawienniczy),
- przygotowanie, przewożenie, ekspozycja i organizacja dystrybucji materiałów marketingowych, m.in. ulotek, publikacji, gadżetów itp.,
- wykonywanie innych zadań zlecanych przez Dyrektora lub kierownika Wydziału Merytorycznego.
Wymagania niezbędne na danym stanowisku:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość najnowszej historii Polski na poziomie szkoły średniej ze szczególnym uwzględnieniem lat 1956-1989 (istnieje możliwość odświeżenia wiedzy w okresie próbnym zatrudnienia),
- udokumentowane minimum roczne doświadczenie zawodowe w dziale marketingu lub na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu marketingu, PR i zarządzania projektami,
- bardzo dobra znajomość lokalnych i ogólnopolskich mediów,
- znajomość poprawnej polszczyzny i sprawne posługiwanie się słowem,
- łatwość w tworzeniu tekstów promocyjnych, materiałów dla mediów,
- doświadczenie związane z edycją treści na stronach internetowych (CMS),
- zdolności komunikacyjne w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- znajomość statutu Instytutu Dziedzictwa Solidarności,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wielozadaniowość,
- prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów dostawczych do 3,5T,
- wiedza praktyczna z zakresu obsługi profesjonalnego sprzętu audio-video,
- umiejętności podstawowego montażu dźwięku i materiałów video oraz tworzenia prostych grafik.
Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe na kierunku dziennikarstwo,
- umiejętność realizacji samodzielnych projektów,
- kreatywność, dokładność i terminowość,
- otwartość na nowe wyzwania,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
- umiejętność obsługi programów do montażu dźwięku i wideo w środowisku Adobe.
Ostatecznego wyboru kandydata dokonamy na podstawie wyników 2-stopniowego procesu:
- przegląd zgłoszeń,
- wywiad kompetencyjny z wybranymi kandydatami
Wymagane dokumenty – CV wraz z listem motywacyjnym należy przesłać na adres mailowy sekretariat@ids1980.pl
Dokumenty powinny zawierać klauzulę:
Zgoda na przetwarzanie danych w kolejnych procesach rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych procesach rekrutacji prowadzonych przez Instytut Dziedzictwa Solidarności z siedzibą w Gdańsku [80-855] Wały Piastowskie 24, przez okres najbliższych 12 miesięcy.”